sunnuntai 9. marraskuuta 2014

Toinen päivä Islannissa - Second day in Iceland

Eilen mentiin Susanin kanssa aamukävelylle, ja otettiin paljon kuvia.
Yesterday I and Susan went morning walk and we took lots of pictures.









Hotellin vieressä on meri, jonka takia sää on todella tuulinen. Saatiin merellä hyviä kuvia aalloista.
 Next to our hotel is sea, so weather in Keflavik is so windy. We get beautiful pictures of waves.





Aamupäivällä otimme koko porukka bussin ja lähdimme noin tunnin bussimatkan päähän Islannin pääkaupunkiin, Reykjavikkiin. 

At the middle of the day we took a bus and went to Reykjavik. The trip takes an one hour. Reykjavik is capital of Iceland. 






Siellä shoppailimme 6 tuntia ja kävimme syömässä. Ostin tuliaisia ja itselleni neuleen ja vartalorasvan. Päivä oli kiva, ja Reykjavik upea. Seitsemän aikaa oltiin takaisin Hotellilla. Käytiin kaupassa, ja oltiin osa porukasta mun ja Susanin huoneessa. Kuunneltiin musaa, ja naurettiin paljon. En olis voinut edes kuvitella kuinka upeaa täällä on. En halua pois! Ilove iceland.

There we shopped about six hours and we went to eat. I bought some gifts and for myself I bought a cardigan and bodylotion. The day was nice and Reykjavik is awesome! Seven o'clock in the evening we were back at the hotel. We went to the market. Late in the evening I, Susan, Kimi and Iiris were mine and Susan's room. We listened to music and laughed. I just couldn't even dream how amazing can be here. I don't want to go away.  I love Iceland!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti